کد خبر : 1061
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
-

دستگيري باند قاچاقچيان احشام در دهلران

دستگيري باند قاچاقچيان احشام در دهلران

فرمانده انتظامي استان ايلام از دستگيري اعضاي باند 3 نفره قاچاقچيان احشام با کشف 100 راس گوسفند در شهرستان دهلران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار جمال سلماني با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پليسي از ورود يک دستگاه

فرمانده انتظامي استان ايلام از دستگيري اعضاي باند 3 نفره قاچاقچيان احشام با کشف 100 راس گوسفند در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار جمال سلماني با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پليسي از ورود يک دستگاه کاميون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از يکي از شهرستان هاي همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پيگيري موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت . وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي شهرستان دهلران کاميون مورد نظر را در محور اصلي اين شهرستان توقيف و در بازرسي از آن 100  راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در اين رابطه 3 متهم که قصد تحويل اين دام ها به خارج از استان داشتندرا دستگير کردند.  فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه ارزش اين تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 150 ميليارد ريال برآورد شد، تصريح کرد:متهمان با توجه به اينکه داراي سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سير مراحل تحويل مرجع قضايي معرفي شدند. سردار سلماني به تشديد فعاليت هاي پليس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت:پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.