کد خبر : 249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
-

دفتر خبری شهرستان دهلران صدا و سیمای مرکز ایلام با همت شرکت های پتروشیمی دهلران افتتاح شد.

دفتر خبری شهرستان دهلران صدا و سیمای مرکز ایلام با همت شرکت های پتروشیمی دهلران افتتاح شد.

​​8 شبکه اچ دی به شبکه های تلویزیونی دهلران اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران-محمد بازوند در آئین افتتاح دفتر خبری صداوسیما در دهلران با اشاره به سوابق مردم دهلران در دفاع مقدس و از طرفی ظرفیت های آن گفت:رنگین کمان قومیت ها در دهلران در اوج وحدت و یکپارچگی وجود دارد و ما سهم شهرستان را در صدا و سیما لحاظ می کنیم.

وی از راه اندازی هشت شبکه تلویزیونی اچ دی در شهرستان خبرداد و افزود: چهار رادیو نما نیز از دیگر اقدامات در شهرستان است که در مجموع از این پس 26 شبکه تلویزیونی در شهرستان قابل دریافت است.

مدیر کل صداوسیما گفت: برای رفع مشکلات قطعی شبکه ها که با راه اندازی سیگنال زمینی بخش مهم آن مرتفع شده نیاز است یک دستگاه ژنراتور برق تامین و مکان ان فراهم تا با قطعی برق در مواقعی مشکلات قطعی نداشته باشیم و در زمینه پخش فوتبال مشکلی ایجاد نخواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویزه دهلران با اشاره به وسعت،جمعیت، تنوع قومی،ظرفیت های نفت و گاز،عملیات های مختلف ومرز مشترک در شهرستان مرزی دهلران گفت:در برنامه ها تنوع قومیت شهرستان لحاظ و برنامه های تولیدی به زبان عربی مد نظر باشد و این مهم می تواند بستر ساز برنامه سازی باشد.

موسوی امام جمعه دهلران گفت: دهلران با توجه به ظرفیت هایش باید روی آنتن رسانه ملی باشد و این ظرفیت ها را به کشور معرفی کرد.

در پایان این مراسم از مدیران شرکت پتروشیمی دهلران، مهندس حمیدی مدیر عامل پتروشیمی دهلران، مهندس قویدل مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی دهلران، مهندس درگاه سرپرست شرکت پتروشیمی دهلران، مهندس دانه باش مدیرعامل شرکت طرح و ساخت بینا شهرستان دهلران، مهندس حسینی سرپرست کارگاه شرکت طرح و ساخت بینا دهلران و همچنین از شهردار، رییس شورای شهر، مدیر شرکت گاز دهلران و مدیر اداره فنی و حرفه ای دهلران که در ساخت این مرکز نقش به سزایی داشتند تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.