کد خبر : 468
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
-

‍ ‍ استاندار ایلام در آئین تبدیل روستای دشت عباس به شهر ارتقا روستای دشت عباس به شهر تحولات خوبی در تسریع خدمت به مردم دارد.

‍ ‍ استاندار ایلام در آئین تبدیل روستای دشت عباس به شهر ارتقا روستای دشت عباس به شهر تحولات خوبی در تسریع خدمت به مردم دارد.

به گزارش عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران استاندار ایلام در جمع مردم دشت عباس و تبدیل این روستا به شهر با تقدیر از استقبال گرم و صمیمی اعراب گفت: در اوایل انقلاب دشمنان به سرگردکی امریکا یکی از برنامه های راهبردیش بحث قومیت ها بود تا با این ترفند

به گزارش عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران استاندار ایلام در جمع مردم دشت عباس و تبدیل این روستا به شهر با تقدیر از استقبال گرم و صمیمی اعراب گفت: در اوایل انقلاب دشمنان به سرگردکی امریکا یکی از برنامه های راهبردیش بحث قومیت ها بود تا با این ترفند قومیت ها را به جان هم و تجزیه طلبی دنبال می کرد در صورتی که انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت بین قومیت ها توانست نقشه های دشمن خنثی کند و اوج مقاومت ملت در دفاع مقدس بود و اعراب ما نیز بخوبی در مقابل دشمن ایستادند.

وی گفت:مردم دلداده ولایت و انقلابی و ارزشی دشت عباس امروز در جنگ اقتصادی در مقابل دشمن هستند و شاهد جشن برداشت گندم در منطقه هستیم و از هر هکتاراراضی منطقه حدود هفت و نیم تن گندم برداشت شد.

بهرام نیا اظهار کرد:گندم کالای استراتژیک در کشور است و شما با تولید این محصول استراتژیک نقش برجسته ای در اقتصاد و تحقق شعار سال دارید.

وی با اشاره به مطالبات مردم دشت عباس گفت:برای تبدیل این روستا به شهر پیگیری های فراوانی شد و با همت نماینده مجلس و موافقت دولت این مهم محقق شد.

استاندار ایلام گفت: از مدیران کل پیگیری خواهیم کرد علی رغم مشکلات ساختاری حداقل نمایندگی در بخش داشته باشند که البته باید مجوزهای لارم هم اخذ کرد.

وی از فرماندار ویژه دهلران خواست با ایجاد یک مجتمع حداقل نمایندگی ادارات مورد نیاز مردم در آن مستقر شوند ومطالبت مردم از طریق مدیران مرتبط پیگیری خواهد شد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم گفت:استقرار ادارات در این بخش از مطالبات جدی مردم است که باید عملیاتی شود.

بهزاد علیزاده به تدین و تعهد وانقلابی و ولایی بودن مردم دشت عباس اشاره افزود:توجه به ظرفیت های دشت عباس و توسعه آنها مد نظر باشد.

نماینده مجلس اظهار کرد:شش مجتمع آب شرب در منطقه مشکل جدی دارند و مجوز حفر شش حلقه چاه گرفته و چهار حلقه آنها به مناقصه رفته و شروع می شوند.

علیزاده گفت: در حوزه فضای آموزشی دو واحد ۶ کلاسه هم به این بخش اختصاص یافت.

وی گفت:۵۰ میلیارد تومان برای سالن و زمین ورزشی مصنوعی در منطقه اختصاص یافته و آنتن دهی شش روستا هم در دستور کار است و تامین آب اراضی کشاورزی هم مرز با خوزستان نیز در آینده با مجوز حفر چاه حل خواهد شد.

علیزاده افزود:عملیات اجرایی سه خانه بهداشت در این بخش به زودی شروع می شود.

علیزاده گفت:کشت تابستانه با پیگیری ها قول مساعد برای تامین آب اراضی داده شده و موضوع حق آبه نیز پیگیری خواهم کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.