کد خبر : 681
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
-

پروژه چهارخطه شدن جاده دهلران اندیمشک  همچنان زیر بار ترافیک مرگ

پروژه چهارخطه شدن جاده دهلران اندیمشک  همچنان زیر بار ترافیک مرگ

پروژه چهارخطه شدن جاده دهلران اندیمشک  همچنان زیر بار ترافیک مرگ

📝 یادداشت خبرنگار – رحمان جابری،

پس از گذشت هشت سال: پروژه چهارخطه شدن جاده دهلران اندیمشک  همچنان  زیر بار ترافیک مرگ!! نزدیک به هشت سال از عملیات کلنگ زنی پروژه چهارخطه شدن جاده دهلران به اندیمشک می گذرد اما بجای این که زیر بار تردد خودروها باشد همچنان شاهد تصادفات مرگبار در این جاده مواصلاتی هستیم.جاده ای که در ایام ماه محرم و صفر ظرفیت این همه خودرو که به سمت مرز مهران در حال تردد هستتد را ندارد و با فرا رسیدن اربعین حسینی اضطراب و دلهره بر مردمان این دیار غالب می شود که مبادا برای همشهریان و به ویژه زائرین اربعین حسینی حادثه ای رخ دهد.

چهارخطه شدن جاده دهلران به اندیمشک فقط شعار پرطمطراق نامزدهای انتخابات مجلس است که هر سال وعده فاز و قطعه، قطعه درست شدن آن را می دهند اما دشت هموار دهلران به اندیمشک در وعده های مسئولین به کوهی از دق در قلب صاف مردمان مرزنشین این خطه تبدیل شده است و هر روز با انتشار خبر ناگوار تصادف در این جاده و از دست دادن عزیزی، مردم نسبت به زنده ماندن خود برای دیدن و شنیدن خبر افتتاح این مسیر  دچار تردید شده اند و بر این باورند شاید نسل های بعدی چهار خطه شدن این جاده را ببینند!

آقایان مسئول !حالا که به لطف و برکت عتبات عالیات مسیر ایلام به مهران پس از سال‌ها  پروژه چهارخطه شدن آن به پایان  رسیده است اهتمام ویژه ای به خرج دهید و مسیر های دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران را در یابید و با عزمی راسخ و روحیه جهادی عمران و آبادانی را در عمل نشان دهید و اعتماد مردم نسبت به نهایی شدن این پروژه را جلب نمائید.

همیشه در زلال بیانات رهبر معظم انقلاب به موضوع ایجاد شور و نشاط و امید به جامعه اشاره می شود که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، عمران و آبادانی و به ثمر نشستن پروژه ها مصداق بارز امید دادن به مردم است. لطفا با شعار و اعتبارات روی کاغذ مردم را نا امید نکنید در میدان عمل پای کار باشید وعده صادق بدهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.