کد خبر : 541
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
-

شروع بکار کمیته اطلاع رسانی دولت در دهلران

شروع بکار کمیته اطلاع رسانی دولت در دهلران

‍ ‍ به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در این نشست گفت: دشمن از خلا عدم اطلاع رسانی ها و روشنگری ها و جهاد تبیین استفاده می کند. نعمت الله حاتمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین

‍ ‍ به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در این نشست گفت: دشمن از خلا عدم اطلاع رسانی ها و روشنگری ها و جهاد تبیین استفاده می کند.

نعمت الله حاتمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین افزود:نقش کمیته اطلاع رسانی و خبرنگاران وفضاهای مجازی و دلسوزان نظام در این عرصه برجسته است و باید با دقت و حساسیت و احساس مسئولیت مضاعف در این زمینه عمل کنند.معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران به جنگ ترکیبی دشمن اشاره و تاکید کرد:در این عرصه باید دشمن را با تیزبینی در حوزه اطلاع رسانی ناکام گذاشت.وی به اراده انقلابی و روحیه جهادی دولت و مسئولان برای خدمت به مردم اشاره و گفت:بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت باعث ایجاد امید در جامعه می شود ودر این حوزه نقش اطلاع رسانی و خبرنگاران برجسته است.

وی به وسعت حوزه کاری کمیته اطلاع رسانی و نقش هم افزایی آن اشاره و تاکید کرد:کمیته اطلاع رسانی دولت در شهرستان باید در خط مقدم بیان دستاوردهای نظام ودولت باشد ضمن اینکه اصحاب رسانه و خبر و فضاهای مجازی نیز انصافا بخوبی در عرصه اطلاع رسانی از خدمات دولت در شهرستان در موقعیت های مختلف اطلاع رسانی می کنند که جای قدردانی دارد و این کمیته با همراهی خبرنگاران باید هم در اطلاع رسانی و هم بیان مطالبات مردم با جدیت عمل کنند.

وی به دیپلماسی فعال دولت در منطقه و جهان و خدمات و اقدامات دولت در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و آب و خاک و نهضت ملی مسکن و آبرسانی و راه ها در شهرستان اشاره و تاکید کرد:با تشکیل این کمیته ارتباط مردم و مسئولان تقویت و مشکلات مردم بیشتر و بهتر منعکس و دولت را در این عرصه یاری کنید.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران به نقش خبرنگاران در تسهیل اجرای طرح ها اشاره و اظهار کرد:انتقاد سازنده در جهت رفع مشکلات مردم و مطالبه گری موجب تسریع در امور و به نفع مردم است ونباید تخریب را با مطالبه گری و انتقاد سازنده قاطی کرد که در این صورت منافع شخصی بر منافع مردم ترجیح داده می شود و این بد اخلاقی و بی انصافی است.

حاتمی تاکید کرد:نشست بعدی کمیته اطلاع رسانی دولت در شهرستان با حضور اصحاب رسانه و گسترده تر برگزار می شود و بصورت تخصصی موضوع اطلاع رسانی بررسی می شود.

وی اظهار کرد:مدیران ادارات ضمن انتصاب مسئول روابط عمومی ابلاغ آن را به فرمانداری و دبیر کمیته اطلاع رسانی دولت در شهرستان منعکس کنند.دبیر کمیته اطلاع رسانی دولت در شهرستان هم گفت:اعضای کمیته اطلاع رسانی نقش برجسته ای در حوزه اطلاع رسانی بر عهده دارند چون دشمنان در همه عرصه ها هجمه می کنند و در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات و اقدامات نظام و دولت هستند.

رحمان جابری بر ضرورت بیان خدمات دولت تاکید کرد و افزود: اعضای این کمیته با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و تعامل با خبرنگاران در بحث اطلاع رسانی با جدیت در عرصه باشند.وی تاکید کرد:مدیران با اصحاب رسانه و خبر ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.در این نشست سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.