کد خبر : 215
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
-

نشست خبری نماینده مجلس بهزاد علیزاده با اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه جنوب استان

نشست خبری نماینده مجلس بهزاد علیزاده با اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه جنوب استان

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، عصر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد جلسه نماینده مجلسدر محل فرمانداری شهر آبدانان با اصحاب رسانه برگزار شد. بهزاد علیزاده در این جلسه با تبریک ۱۷ مراد روز خبرنگار گفت: یاد و خاطره شهدای عرصه خبر شهید صارمی را گرامی می داریم.وی در ادامه گفت روز خبرنگار را به اصحاب

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، عصر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد جلسه نماینده مجلس
در محل فرمانداری شهر آبدانان با اصحاب رسانه برگزار شد.

بهزاد علیزاده در این جلسه با تبریک ۱۷ مراد روز خبرنگار گفت: یاد و خاطره شهدای عرصه خبر شهید صارمی را گرامی می داریم.
وی در ادامه گفت روز خبرنگار را به اصحاب رسانه استان تبریک می گویم.
خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه خبر و اطلاع رسانی هستند. خبرنگاران اطلاعات و اخبار کشور و مطالبات مردمی را با کمترین امکانات منعکس می کنند.

علیزاده با اشاره به مشکلات خبرنگاران یادآور شد با همه مشکلاتی که اهالی رسانه از جمله مشکل بیمه و مسکن و کمبود امکاناتی که دارند به رسالت خود عمل می کنند که این جای تقدیر دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:
پیگیری مطالبات مردم را بدون هیچ ملاحظه ای انجام خواهم داد و مرزی بین خود قرار نداده‌ام‌.
وی گفت: تا حصول نتیجه پیگیر مشکلات مردم هستم. در ۱۱ ماه گذشته که به عنوان نماینده انتخاب شده ام هیچ سفری جز تهران و حوزه انتخابی نداشته ام.

علیزاده در ادامه گفت:
در پیگیری مشکلات مردم تعارف ندارم و بر سر حقوق مردم اهل معامله نیستم.

علیزاده به مشکلات خود در مجلس اشاره کرد و گفت:
اولین مشکلاتی که در مجلس داشتم دیر رفتن من به مجلس بود چون انتخابات به دور دوم کشیده شد و باعث شد با این دولت تنها ده ماه کار کنم که مطمین هستم اگر دور اول انتخابات به مجلس رفته بودم، فرمانداری ویژه دهلران آبان ۹۹ افتتاح می‌شد.

وی گفت: مشکل دوم بنده در مجلس کارشکنی هایی که وجود دارد و گله مند نیستم و به خدا واگذار کرده ام و خداوند می داند که افرادی که می خواهد برای مردم این اتفاقات خوب نیفتد.

علیزاده در رابطه با مشکلات سی تی اسکن دهلران گفت:
برای بحث سی تی اسکن دهلران رسالت من پیگیری است و به سرانجام رسید. روز اول به آقایان دانشگاه علوم پزشکی گفتم سی تی اسکن را هر کجا صلاح می دانید چه در روستاهای اطراف چه در بخش های شهرستان مستقر کنید اما گفتند همین بیمارستان مکان خوبی است و هیچ مشکلی ندارد و حتی گفتند سی تی اسکن قبلی دهلران از روز اول هم خراب بوده است.

علیزاده نماینده مردم در مجلس به مشکلات راه ها در شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: راه چمسرخ از نیازمندی های اصلی برای ورود به بخش سراب میمه و زرین آباد است.
امسال برای این راه عدد ۱۰ میلیارد تومان کنار گذاشته شده است که در حال گرفتن مجوز مالی است که امیدواریم این اتفاق در تسریع این پروژه کمک فراوانی کند.

علیزاده ادامه داد:
آزادراه دهلران – اندیمشک در سه قطعه ۲۹ و ۲۹ و ۱۸ کیلومتری در حال انجام مناقصه است که یک قطعه ۲۹ کیلومتری را قرارگاه خاتم برنده شده است. و یک قطعه ۲۹ کیلومتری هفته گذشته مناقصه گذاشته شده است و قطعه ۱۸ کیلومتری هم ان شالله به مناقصه گذاشته خواهد شد که همه این ها بر عهده شرکت ساخت است و استان نقشی در آن ندارد.
آزاد راه چیلات که مسیر پل زال به مورموری و به چیلات است کارهای مقدماتی انجام شده است که خوشبختانه مجری پروژه انتخاب شده است و این پروژه یک پروژه غیر قابل بازگشت است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی وضعیت کرونا در کشور و استان را نگران کننده دانست و گفت:
با توجه به دیدارها و مذاکرات حضوری با معاونت درمان وزارت بهداشت، بزودی امکانات و تجهیزات‌ مورد نیاز شهرستان های جنوبی استان تحویل می شود.

این امکانات و تجهیزات‌ شامل دستگاه های سونوگرانی، رادیولوژی، اکسیژن ساز و امکانات ویژه بیماران کرونایی تهیه و به مراکز درمانی و شبکه‌ های بهداشت این مناطق تحویل می شود.


در پایان این نشست از اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.