کد خبر : 485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
-

فرماندار ویژه دهلران دستگاه های متولی و خدمات رسان و شرکت ها در مواقع آتش سوزی مراتع و کشاورزی بدون عذر و بهانه و با هم افزایی پای کار باشند.

فرماندار ویژه دهلران دستگاه های متولی و خدمات رسان و شرکت ها در مواقع آتش سوزی مراتع و کشاورزی بدون عذر و بهانه و با هم افزایی پای کار باشند.

‍ به گزارش عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی در نشست ستاد بحران دهلران گفت:بدلیل همدلی مدیران و شرکت ها بر مشکلات غلبه خواهیم کرد. وی افزود: پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و همچنین اراضی کشاورزی با توجه به فصل برداشت از اهمیت ویژه برخوردار است و

به گزارش عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی در نشست ستاد بحران دهلران گفت:بدلیل همدلی مدیران و شرکت ها بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وی افزود: پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و همچنین اراضی کشاورزی با توجه به فصل برداشت از اهمیت ویژه برخوردار است و نیاز است همه با دغدغه و حساسیت و احساس مسئولیت پای کار باشند.فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: شرکت ها در اوقات مختلف سیل و سایر بحران ها در کنارمدیران هستند و موجب هم افزایی است وباید با هم مرتبط باشیم بویژه در حوزه ایمنی و اطفا حریق و حضور بموقع تا عکس العمل ها سریع باشد.

دکتر صادقی گفت:منابع طبیعی و محیط زیست میدان دارهستند و سایر دستگاه ها بدون استثنا همکاری کنند.

وی گفت: انتقال ماشین الات آتش نشانی به محل وقوع آتش سوزی نیاز به مجوز ما ندارد و در اختیار رئیس آتش نشانی شهرها می باشد و در بخش ها نیز بخشداران این را به آتش نشانی ها تفویض اختیار کنند.

وی تاکید کرد: مدیران بمنظور پیشگیری از آتش سوزی محوطه ادارات خود را پاکسازی کنند که خدای نکرده شاهد اتش سوزی در محوطه ادارات بواسطه علف ها هرز نباشیم و هر گونه کم کاری در این زمینه و سهل انگاری متوجه مدیران است.

وی از جهاد کشاورزی خواست ضمن اطلاع رسانی به کشاورزان یاد اور شوند که کشاورزان در مواقع اتش سوزی احتمالی با اداوات خود در درجه اول اقدامات لازم را انجام دهند.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار هم به تهدیدات آتش سوزی مراتع و کشاورزی در این فصل اشاره و گفت:ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید اطلاع رسانی ها را تشدید کنند و سایر دستگاه های خدمات رسان و شرکت ها در مواقع بحرانی بدون استثنا پای کار باشند و مدیریت بحران در بخش ها با بخشداران است.

معاون عمرانی فرماندار هم گفت: ارتباط بین بخشی و هماهنگی و تبعیت از ستاد بحران محوری کلیدی برای تسریع در مدیریت زمان است و نیاز است کارگروهی مجازی با محوریت منابع طبیعی وجهاد تشکیل شود تا ارتباط مجموعه ستاد بحران تسریع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.