کد خبر : 671
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
-

۴۸۰ میلیارد ریال پروژه در بخش مرکزی این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

۴۸۰ میلیارد ریال پروژه در بخش مرکزی این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

۴۸۰ میلیارد ریال پروژه در بخش مرکزی این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

‍ ‍ ‍

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی  در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در شهرستان دهلران افزود: این پروژه ها در حوزه مسکن مهر و گازرسانی و پروژه های کشاورزی و آموزشی و صمت هستند که نقش موثری در توسعه و پیشرفت بخش مرکزی دارند.

فرماندار ویژه دهلران افزود: تولید خوراک دام، پرواربندی، گردشگری، طرح هادی، چمن های مصنوعی در حوزه آموزش و پرورش، بهره برداری از واحدهای مسکن مهر و گاز رسانی و کارخانه یخ از جمله پروژه های هفته دولت در این شهرستان هستند.وی افزود: امروز به همت دولت گازرسانی به دورترین روستاها هم انجام شده و برای گازرسانی به دو روستای کاور و هاویان در بخش مرکزی ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.صادقی به ضریب ۱۰۰ درصدی گاز در شهرها اشاره کرد و تاکید کرد: تمام روستاهای شهرستان نیز از نعمت گاز بهره مند هستند.وی همچنین به بهره برداری از سه طرح آبیاری در بخش دشت عباس اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها نیز در مجموع ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از زحمات مدیران شهرستان افزود: در مجموع در سومین روز از هفته دولت ۱۰ پروژه در بخش مرکزی و دشت عباس بهره برداری شد که ۵۵۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

در آئین بهره برداری از این پروژه ها امام جمعه دهلران، مدیرعامل شرکت گاز،مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل صمت استان و معاونین فرماندار ویژه دهلران،بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان حضور داشتند.

دیدار با امام جمعه شهرستان و غبار روبی و عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه های سومین روز هفته دولت در دهلران بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.