کد خبر : 966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
-

کشف البسه خارجي قاچاق 10 ميلياردی در دهلران

کشف البسه خارجي قاچاق 10 ميلياردی در دهلران

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران: فرمانده انتظامي استان ايلام از توقيف ۴ دستگاه خودرو سواري و کشف بيش از 3 هزار ثوب البسه خارجي قاچاق (تاناکورا) در اين شهرستان خبر داد. سردار “جمال سلماني” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز و بنا بر اعلام

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران: فرمانده انتظامي استان ايلام از توقيف ۴ دستگاه خودرو سواري و کشف بيش از 3 هزار ثوب البسه خارجي قاچاق (تاناکورا) در اين شهرستان خبر داد.

سردار “جمال سلماني” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز و بنا بر اعلام شهروندان مبني بر جابجايي البسه قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان دهلران قرار گرفت.

وي اضافه کرد: ماموران انتظامي پس از هماهنگي قضائي موفق شدند با انجام ايست و بازرسي هاي موقت، تعداد 4 دستگاه خودرو سواري حامل البسه قاچاق را توقيف کنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش تقريبي البسه خارجي قاچاق (تاناکورا) مکشوفه 10ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: در اين راستا چهار نفر متهم دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند.

سردار سلماني در پايان با تأكيد بر تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا و ارز ،تصريح کرد: در راستاي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر مبارزه با قاچاق، پليس با اقتدار با سودجويان و مخلان نظم و امنيت مقابله خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.