کد خبر : 199
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
-

هنر خبرنگاران بیان واقعیت ها و انعکاس مشکلات و خدمات بدور از غرض ورزی است.

هنر خبرنگاران بیان واقعیت ها و انعکاس مشکلات و خدمات بدور از غرض ورزی است.

آیین تجلیل از خبرنگاران دهلران

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، مجید عسگری فرماندار ویژه دهلران در آیین تجلیل از خبرنگاران دهلرانی اظهار داشت: رسانه ها از ارکان دمکراسی هستند و کار مخابره اخبار و اطلاعات را بر عهده دارند اما نباید سرعت را فدای صحت خبر کنند.
وی خبرنگاری را از مشاغل سخت و زیان آور دانست و افزود: برای مخابره اخبار خبرنگاران کار سختی پیش رو دارند و خبر باید صریح و روشن و بدور از کنایه باشد.

فرماندار ویژه دهلران خبرنگاران این شهرستان را فعال دانست و تاکید کرد: اهالی رسانه باید با اشراف بر منابع و محدودیت ها مطالبات را پیگیری کنند.
عسگری نقد سازنده را مفید ذکر کرد و یادآور شد: قلم خبرنگار باید برای رضای خدا و گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه باشد و از طرفی خدمات و اقدامات را به سمع و نظر مردم برساند.

وی به خدمات دولت علیرغم همه کمبودها و کاستی ها و تحریم و سیل و خشکسالی اشاره و افزود: ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم امیدوارم با همت و همدلی و اتحاد شاهد گره گشایی از مشکلات باشیم.

فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امورات و بویژه فرمانداری ویژه دهلران گفت: امروز دهلران به همت همه دلسوزان و پیگیری همه جانبه بیش از پیش بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.

وی در پایان با تبریک کسب مدال قهرمانی المپیک توسط جواد فروغی گفت: جوانان دهلرانی شایسته بهترین خدمات بوده چراکه در همه عرصه ها توانمند هستند و این را در عرصه های ملی، بین المللی و جهانی و استانی نشان داده اند و فروغی سنبل و الگوی جوانان این شهرستان است که علی رغم کمبود امکانات این پیروزی بزرگ را کسب کرد.

امام جمعه دهلران هم با تقدیر از انعکاس اخبار شهرستان توسط خبرنگاران گفت: خبرنگاران با روحیه جهادی و ایثارگری در عرصه هستند و در همه حوزه ها طلاع رسانی می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: کار خبرنگاران بیان واقعیت ها و تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم و تسریع در توسعه است.
وی از پیگیری مطالبات مردم توسط خبرنگاران تقدیر کرد و گفت:رسالت سنگینی متوجه خبرنگاران است چرا که مسئولیت آنها در همه حوزه ها سنگین است.
امام جمعه دهلران از جواد فروغی بابت کسب مدال طلای تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ تقدیر کرد.
در پایان با اهدا لوح از خبرنگان این شهرستان تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.