کد خبر : 945
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
-

۲۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران

۲۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران

۲۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران پیش بینی شده است که از این تعداد شعب اخذ رای ۱۶۰ شعبه ثابت و ۷۴ شعبه سیار است

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی هشتم بهمن ماه در نشست کمیته اطلاع رسانی انتخابات حوزه انتخابیه دهلران باحضور رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان،معاونین و خبرنگاران شهرستان دهلران اظهار کرد: حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان ) شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره بوده که شامل چهار حوزه اصلی و هشت حوزه فرعی است.

فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،به نقش خبرنگاران دهلران در معرفی ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی و بیان مشکلات مردم اشاره و اظهار کرد: در این موقعیت که دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیش داریم اصحاب رسانه و اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات باید مشوق مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای باشند.

وی از استاندار ایلام به خاطر توجه به فرهیختگان حوزه جنوب قدردانی کرد و افزود: یکی از مطالبات و دغدغه مردم شهرستان مسیر دهلران به اندیمشک و مهران است که هم اکنون ۶ پیمانکار در این ۲ مسیر فعال بوده و ۶ قطعه از این ۲ مسیر توسط پیمانکاران فعال بوده و تعریض پل‌ها در مسیر دهلران به مهران در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران آماده بهره برداری است، گفت: مقدمات رفع موانع کارخانه سیمان و پتروشیمی دهلران انجام گرفته و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان روند آن تسریع خواهد شد.

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز به زمانبندی انتخابات اشاره و گفت: تدابیر لازم برای حضور خبرنگاران در کمیته اطلاع رسانی فراهم است وهمه باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.رییس کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام هم در این نشست گفت: رسانه‌ها از ظرفیت بالای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند و اعضای کمیته‌ اطلاع‌رسانی در ۲ حوزه‌ی انتخابیه‌ ایلام و دهلران بدون نگاه سیاسی انتخاب می‌شوند.

محمد صحرایی با تاکید بر اینکه ایلام همواره از استان‌های برتر و پیشرو در مشارکت بالا در انتخابات بوده است ،افزود: هدف اصلی ما در کمیته‌ اطلاع‌رسانی انتخابات این است که همه‌ اقشار را برای انتخاباتی باشکوه پا‌ی‌کار بیاوریم و تلاش کنیم با اطلاع‌رسانی و تزریق نشاط در جامعه، سیما و منظر تمامی نقاط استان، انتخاباتی شود و زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.