کد خبر : 936
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
-

ساختمان انتقال خون دهلران ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساختمان انتقال خون دهلران ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه مرکز ثابت اهدای خون شهرستان دهلران در زمینی به مساحت ۴۸۵ مترمربع با زیربنای ۲۰۵ مترمربع در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران ، “لطیف صادقی” در بازدید از این پروژه گفت:برای تکمیل و راه اندازی این ساختمان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


وی اظهار کرد: پروژه مرکز ثابت اهدای خون شهرستان دهلران در زمینی به مساحت ۴۸۵ مترمربع با زیربنای ۲۰۵ مترمربع در حال احداث است.


فرماندار ویژه دهلران درصد پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: تا کنون ۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.


صادقی اعتبار اولیه این پروژه را ۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: ۱۵ میلیارد ریال برای تکمیل و محوطه سازی و … این پروژه نیاز است.


وی با اشاره به اینکه احداث این ساختمان و استقرار مجموعه انتقال خون یکی از مطالبه مردمی این شهرستان بوده است، یادآور شد: شهرستان دهلران بعد از مرکز استان به عنوان اولین شهرستانی است که احداث ساختمان مرکز ثابت خونگیری آن در حال احداث است.


فرماندار ویژه دهلران با اشاره به استقبال مردم این شهرستان از سنت حسنه اهدای خون، تصریح کرد: تا کنون با استقرار مرکز سیار انتقال خون در این شهرستان در ایام مختلف اقدام به خونگیری در این شهرستان می شد که جوابگوی استقبال مردم دهلران نبود.


فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: با فراهم کردن امکانات و ساختمان مورد نیاز، زمینه استقرار نمایندگی انتقال خود در شهرستان به زودی فراهم خواهد شد و تلاش می شود که این ساختمان در اسرع وقت ساخته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.