کد خبر : 223
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
-

در شهرستان ویژه دهلران دانشکده پزشکی و بیمارستان دوم احداث کنید

در شهرستان ویژه دهلران دانشکده پزشکی و بیمارستان دوم احداث کنید
در شهرستان ویژه دهلران دانشکده پزشکی و بیمارستان دوم احداث کنید. دستگاه‌های تشخیصیِ پزشکیِ جای خود دارد.

پایگاه خبری عصر دهلران، علی مومنی – بیان کاستی ها و مشکلات و مطالبات هیچ گونه منافاتی با زحمات و ایثار کادر درمان شهرستان دهلران ندارد.

مسئولین ناکارآمد و برخی اقدامات مغرضانه باعث شده مردم همچنان از ابتدایی ترین وسایل پزشکی چون سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی و دستگاه اکسیژن ساز محروم باشند!!شهرستان ویژه دهلران با این مساحت و گستردگی با دارا بودن پنج بخش و این همه ظرفیت های خدادادی، تنها دارای یک بیمارستان با حداقل ترین امکانات است!!

اگر فردی در هر کدام از بخش ها و روستاهای شهرستان بیمار شود این همه راه به امید درمان به تنها بیمارستان شهرستان مراجعه و متوجه می‌گردد که فاقد امکانات و تجهیزات تخصصیِ پزشکی ست!!

وقتی مصوبه هیئت محترم دولت در سنوات گذشته مبنی بر ایجاد دانشکده دندانپزشکی در ایلام و ایجاد دانشکده پزشکی در دهلران به نفع مرکز استان رقم می خورد و دانشکده دندانپزشکی ایلام افتتاح می گردد اما متاسفانه دانشکده پزشکی دهلران به دلیل کارشکنی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام عملیاتی نمی گردد!!ا این مشکلات فقط گوشه کوچکی از کوتاهی و اهمال در انجام وظیفه از سوی مسئولان شهرستان و بویژه مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از گذشته تا امروز است و هیچ ارتباطی به تلاش شبانه روزی و شهامت بی نظیر فرزندان این مردم در جامعه درمان شهرستان ندارد.

بعضی مدیران یا مسئولان نمی توانند به این مردم خدمت نمایند یا توانایی انجام امور را ندارند یا در مقابل مطالبات و خواسته های به حق مردم بهانه تراشی می کنند و مانعِ انجام درخواست های مردم می شوند بهتر است کنار بروند قبل از اینکه کنار گذاشته شوند۔ نکته تعجب برانگیز و بهت آور اینکه برخی افراد از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن آن هم بعد از سه سال و این‌همه زجر و زحمت و دردسر و تلفات و مشکلات ایاب و ذهاب و رفتن به این شهر و آن شهر خیلی ذوق زده شده اند و ظاهرا نمی‌دانند حق مردمان مرزدارِ این شهرستان خیلی خیلی بیشتر از یک دستگاه است.

مسئولان هم منتی بر سر این مردم ندارند و نباید هم داشته باشند و لزومی ندارد شوی تبلیغاتی به راه بیندازند.

از امام جمعه محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رسانه ها می خواهیم خواسته های مردم در زمینه ایجاد دانشکده پزشکی و بیمارستان دوم در مرکز شهرستان را مطرح کنند تا شاهد به سرانجام رسیدن آنها در آینده نزدیک باشیم.

شایان ذکر است دانشکده پزشکی که مصوبه هیات دولت در زمان فرمانداری آقای علیزاده است۔ با روی کارآمدن دولت جدید ؛ مردم خواهان عملیاتی شدن دانشکده پزشکی و همچنین بیمارستان دوم که به گفته ی نماینده محترم قرارداد آن هم نهایی شده است و این کمترین حقی ست که مردم این شهرستان از سنوات گذشته در حوزه درمان و سلامت آن را مطالبه نموده اند.

ما مردم به وجود ایثارگران کادر سلامت و درمان افتخار می کنیم و سپاسگزار و قدردان زحمات آنان خواهیم بود باز تاکید می گردد حساب کادر زحمت کش درمان از مسئولین کاملا جداست قطعا نام شما در تاریخ سترگ و کهن این دیار نخبه پرور ثبت و ضبط خواهد شد۔ قهرمانانی که در نبود امکانات، خالق صحنه هایی از خلوص، تعهد، دلسوزی، تلاش و مجاهدت ؛ ایثار و از خودگذشتگی ؛ صبر و متانت ؛ تواضع و خدمتگزاری بوده اید۔

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.