کد خبر : 477
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
-

آئین تجلیل از کارگران نمونه بمناسبت روز کار و کارگر در پتروشیمی دهلران برگزار شد.‍

آئین تجلیل از کارگران نمونه بمناسبت روز کار و کارگر در پتروشیمی دهلران برگزار شد.‍

‍ آئین تجلیل از کارگران نمونه بمناسبت روز کار و کارگر  پتروشیمی دهلران با حضور فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی و مدیران تعاون  کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای و مدیران وپیمانکاران و کارگران شرکت برگزار شد.

ب‍ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر دهلران، آئین تجلیل از کارگران نمونه بمناسبت روز کار و کارگر  پتروشیمی دهلران با حضور فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی و مدیران تعاون  کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای و مدیران وپیمانکاران و کارگران شرکت برگزار شد.

دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران با تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات و تلاش های آنان  کارگران را گردانندگان چرخ اقتصاد کشور برشمرد و افزود: تحریم ها در بسیاری از موارد تاثیر گذار بوده اما به لطف خدا و همت مسئولان و کار و تلاش و بویژه همت کارگران چرخ اقتصاد کشور می چرخد.

وی تاکید کرد: با آگاهی در جهت آرامش و رونق تولید و احیای پروژه ها باید قدم برداریم.

فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر توجه معیشت کارگران  گفت: دولت در این مدت علی رغم توطئه های دشمن از طریق تعامل با همسایگان منطقه ای یک گام به جلو حرکت کرده  است و مراودات با سایر کشورها گسترش داده و این  می تواند در حل مشکلات موثر باشد.

دکتر صادقی گفت: مطالبات قانونی کارگران در باب معیشت از طریق راهکارهای قانونی پیگیری می شود.

حاتمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: کارگران در خط مقدم کار و تلاش  هستند و باید امورات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند.

امری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دهلران گفت: وظیفه ما حمایت از حق و حقوق و صیانت از نیروی کار است و در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنیم./روابط‌عمومی‌فرمانداری‌ویژه‌دهلران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.