کد خبر : 495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
-

دستاوردهای سفر استاندار به این شهرستان راهگشای رفع مشکلات و تزریق اعتبارات به پروژه ها برای تسریع در عملیات اجرایی آنها شد.

دستاوردهای سفر استاندار به این شهرستان راهگشای رفع مشکلات و تزریق اعتبارات به پروژه ها برای تسریع در عملیات اجرایی آنها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرماندار ویژه دهلران دکتر صادقی در نشست شورای اداری دهلران به دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان در حوزه های مختلف اشاره و افزود: در این سفر علاوه بر گره گشایی از مشکلات چندین ساله برخی پروژه ها با تزریق اعتبارات مشکلات پروژه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرماندار ویژه دهلران دکتر صادقی در نشست شورای اداری دهلران به دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان در حوزه های مختلف اشاره و افزود: در این سفر علاوه بر گره گشایی از مشکلات چندین ساله برخی پروژه ها با تزریق اعتبارات مشکلات پروژه ها حل شد.

دکتر صادقی به پروژه ایستگاه برتش اشاره و افزود: با بازدید استاندار و دستور وی 30میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد تا فاز اول آن در سطح هزار هکتار با اشتغالزایی 200نفر و البته نقش موثر در تولید و اقتصاد تا حداقل پایان سال حل و فصل و بهره برداری شود.وی کلنگ زنی 650 واحد مسکن نهضت ملی در شهرستان را از دیگر دستاوردهای این سفر در راستای رفع مشکلات مسکن در شهرستان بر شمرد و افزود: در ۴۳ هکتار زمین ۶۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در دهلران ساخته و معماری ایرانی واسلامی در طرح لحاط شده و از این طریق ۲۰۰میلیارد تومان وارد شهرستان می شود.

فرماندار ویژه دهلران به تزریق 7میلیارد تومان اعتبار برای از سرگیری عملیات اجرایی مصلای دهلران در این سفر خبرداد و اظهار کرد:از مسئولیت ها نفت ۵میلیارد و سایر اعتبارات۲ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی آن هزینه می شود.

وی از تزریق 30میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم هم خبرداد و افزود: طبق زمانبندی طرح ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران با اعتبار 30میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره برداری می رسد و مطالبه جدی و مهم این شهرستان پس از سالها محقق می شود.دکتر صادقی به ارتقا روستای دشت عباس به شهر اشاره و افزود: این نیز به همت دولت سیزدهم و پیگیری استاندار و نماینده مجلس و مسئولان محقق شد که نقش موثری در توسعه دشت عباس دارد.

فرماندار ویژه دهلران واگذاری 1362 قطعه زمین به طایفه کایدخورده و حل مشکلات 40 ساله این مردم را از دیگر دستاوردهای سفر دکتر بهرام نیا به دهلران ذکر کرد و گفت: مدیریت ارشد استان در بازدید از پروزه های نفت و گاز دهلران بر بکارگیری بومی ها و انتقال حساب پیمانکاران به بانک های استان و خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز از استان تاکید و خواستار عملیاتی شدن این مطالبات مردم و مسئولان شدند.

دکتر صادقی افزود:تکمیل هفت زمین چمن مصنوعی و طبیعی در شهرستان، تکمیل یادمان شهدای شرهانی و زیرساخت های چیلات،اصلاح نقاط حادثه خیز جاده نصریان و فرخ آباد و دشت عباس و خربزان نیز در این سفر مورد تاکید قرار گرفت.دکتر صادقی به بازدید استاندار از کارخانه سیمان دهلران هم اشاره و گفت:با توصیه های استاندار و از طرفی حمایت های دولت و شخص استاندار امروز شاهد تسریع در عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران و نصب کوره این پروژه هستیم که نوید بخش بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک می باشد.

وی گفت:جشنواره ملی شرهانی معرف شهرستان و واقعیات دفاع مقدس در دهلران است و هنرمندان با زبان هنری این مهم را به کشور منتقل می کنند و این جشنواره در خردادماه در دهلران با حضور گروه های هنری از سراسر کشوربرگزار می شود و همکاری همه دستگاه ها در زمینه هر چه بهتر برگزاری این جشنوراه مورد تاکید می باشد.

دکتر صادقی به جلسات قرارگاه تبیین هم اشاره و افزود: در جهاد تبیین باید همه مسئولان شهرستان فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل نصب العین خود قرار دهند و این مهم را با جدیت دنبال کنند.

فرماندار ویژه دهلران به تلاش ستاد زکات شهرستان اشاره و گفت: در زکات شهرستان دهلران پیشتاز است و فرهنگ زکات در دهلران روبه رشد است و از دست اندرکاران زکات و امام جمعه محترم تقدیر می شود.

دکتر صادقی به فعالیت سازمان های مردم نهاد در خصوص نه کفتن به تیراندازی در مراسمات عروسی عزا هم اشاره و گفت: با توجه به حمایت دولت و اعتبار به سازمان های مردم نهاد بیش از 40 برنامه در این خصوص در شهرستان اجرا شده است.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود:مدیران این دولت خود را متهم به دخالت در انتخابات نکنند و رعایت اصل بی طرفی مد نظر داشته باشند و از تبلیغات له یا علیه کاندیداها بطور جدی خود داری کنند.فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد :

همه وظیفه داریم مردم را با جهاد تبیین نسبت به آینده امیدوارو نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات تشویق و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم و همه ادارات در تامین امکانات انتخابات با فرمانداری بدون قید و شرط همکاری کنند.وی به مناسبت های مهم خرداد ماه و رحلت امام امت(ره) اشاره و بر لزوم هر چه باشکوه و کیفی و مردمی برگزاری این مراسمات تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.