کد خبر : 576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
-

فرماندار ویژه دهلران نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن مردم است.

فرماندار ویژه دهلران نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن مردم است.

پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و مسایل و مشکلات آن در حال پیگیری هستند.

‍ ‍ به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، دکتر صادقی در نشست شورای اداری دهلران با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قلم وفعالان رسانه ای در شهرستان که با جدیت پیگیر مشکلات مردم هستند.

گفت:خبرنگاران هم در بیان مشکلات مردم و هم در انعکاس خدمات دولت نقش آفرینی می کنند و این موجب تسریع در امور برای خدمت رسانی بیشتر است.وی به در پیش بودن هفته دولت اشاره و افزود:دهلران بخاطر ظرفیت های آن و سوابق مردم ان در دفاع مقدس همواره نقشی برجسته در تاریخ کشور دارد و مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار ویژه دهلران از اصحاب رسانه خواست در حوزه دفاع مقدس و تهیه گزارش و خبر در این زمینه بیش از پیش همت کنند و در این راستا مورد حمایت هستند  و همچنین بحث احداث باغ موزه دفاع مقدس در این شهرستان به جد در دستور کار می باشدو از متولیان خواستاریم که به این مهم توجه ویژه کنند.وی به خدمات و اقدامات دولت در شهرستان متناسب با ظرفیت های آن اشاره و افزود:پروژه های مهمی در این شهرستان بهره برداری و برخی در دست اقدام هستند که این منجر به توسعه شهرستان خواهد شد و دولت بخوبی برای این شهرستان سرمایه گذاری می کند.

صادقی  نهضت ملی مسکن را از خدمات ارزشمند دولت برشمرد و افزود:در شهرستان زیرسازی و تسطیح ۴۳ هکتار زمین برای این منظور در دستور کار است و ۵۰ هکتار دیگر نیز برای نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف شهر لحاظ شده و سه هزار قطعه زمین برای مسکن ملی بصورت ویلایی آماده داریم و طرح تفصیلی شهر را اصلاح کرده ایم.

وی به نهضت آسفالت در دهلران اشاره و خواستار افزایش بودجه برای عمران شهری در دهلران شد و گفت: توجه به عمران شهر دهلران از موضوعات مهم است که تلاش می شود در این زمینه هم تحولاتی ایجاد شود.

رئیس شورای اداری دهلران اظهار کرد:باهمکاری سپاه و آبفا بیشترین اعتبار و روستاها در شهرستان دهلران در دستور کار آبرسانی است و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است و به تازگی  با حفر یک حلقه چاه آب شرب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط آبفا مشکل افت فشار آب شرب در شهر دهلران مرتفع شد.

فرماندار ویژه دهلران به اربعین و خدمات مردم و مسئولان دهلران به زائران اشاره و افزود:دهلران یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین است و مردم و مسئولان در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع)هستند و امسال با توجه به این مهم بحث احداث سایت جدید اربعین در سطح سه و نیم هکتار در دستور کار است و در آینده طراحی بوستان آن هم در دستور کار می باشد که هم در اربعین و ایام نوروز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادقی گفت: امسال 150میلیارد ریال  در حوزه اربعین برای دهلران  هزینه می شود که از استاندار محترم و معاونین قدردانی  و خواستار توجه بیشتر به اعتبارات اربعین در این شهرستان هستیم.

فرماندار ویژه دهلران گفت: در مسیر دهلران به اندیمشک فعالیت های چهاربانده در دست اقدام می باشد و مهران به دهلران هم اقداماتی در دست انجام است و در برنامه ریزی های سفر ریاست محترم جمهوری به استان پروژه های دهلران ویژه دیده شده است.

وی به مشکلات پتروشیمی و پیگیری و رایزنی مسئولان استانی وشهرستانی و بازدید چهار اکیپ از نهاد ریاست جمهوری از آن اشاره و گفت:پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و مسایل و مشکلات آن در حال پیگیری هستند.

صادقی  از انتصاب اردشیر دارابی بعنوان مدیر آموزش و پرورش دهلران خبرداد و از شهرداران دهلران و میمه و موسیان  قدردانی کرد.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: کار و تلاش برای تسریع در خدمت رسانی به مردم از وظایفی است که بر دوش مسئولان این دولت گذاشته شده است و باید بصورت جهادی این مهم را دنبال و در سختی ها و مشکلات و گره گشایی از مشکلات در کنار مردم باشند.وی از مدیران گزارش عملکرد بصورت عملیاتی را خواستار و افزود: عملکرد مدیران را رصد و ارزیابی می کنیم و مدیران باید پاسخگوی وظایف خود در قبال مردم باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.