کد خبر : 1064
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
-

خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به کشاورزان در «دهلران»

خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به کشاورزان در «دهلران»

مدیرکل مدیریت بحران ایلام از خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی بارش های اخیر به کشاورزان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام، روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با اشاره به بارندگی های شدید اخیر و روز

مدیرکل مدیریت بحران ایلام از خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی بارش های اخیر به کشاورزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر دهلران، مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام، روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با اشاره به بارندگی های شدید اخیر و روز گذشته در دهلران و خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزان، گفت: سیاست دولت گسترش بحث بیمه در همه بخش ها از جمله کشاورزی و مسکونی و… است که باید از این ظرفیت استفاده شود و ما هم بحث تسهیلات در این راستا را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: در مواقع بحران باید هم افزایی لازم انجام شود تا بتوان به بهترین نحو بحران را مدیریت کرد.

بیگلریان بر ضرورت مشخص کردن متولی پل شهید سلطانی تاکید کرد و گفت: ما آماده همکاری برای رفع مشکل هستیم.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی گفت: هواشناسی برای روز جمعه ورود سامانه بارشی به ایلام، ابری شدن هوا، وزش باد شدید، رعدوبرق و بارندگی پیش بینی کرده است.

صادقی با اشاره به آبگرفتگی برخی مسیرهای تردد وسائط نقلیه از جمله در نزدیکی روستای وحدت و تقدیر از تلاش راهداری و پلیس راه برای گشایش مسیر، گفت: در شهرستان چندنقطه حادثه خیز از جمله پل ماشوو وجود دارد که باید از طریق ستاد بحران برای ان اقدام شود.

وی به پل قدیمی میمه و ضرورت بازسازی و تکمیل آن تاکید کرد و افزود: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطالعه پل شهید سلطانی را انجام و ستاد بحران تامین اعتبار برای تعمیر و مرمت و تکمیل آن برای تردد کشاورزان و دامداران را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار ویژه دهلران به آبگرفتگی برخی منازل روستاها در اثر باران های سیل آسای اخیر اشاره کرد و خواستار رسیدگی لازم از طریق ستاد بحران استان شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان پروژه های ان جی ال، قرار سازندگی سپاه و قرارگاه خاتم در جلسه گفت: باید با امکانات خود کمک کنند مسیر تردد کشاورزان و دامداران از طریق پل شهید سلطانی تسریع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.